FANDOM

Off Topic är den forumkategorin som besöks flitigast. Där kan du hitta vilda debatter, trådar där mugglisar berättar hur mycket de tycker om varandra och oseriösa trådar om allt mellan himmel och jord. Några av de väl besökta trådarna är Komplimang-tråden och IntresseKlubben Antecknar. Det finns helt enkelt trådar för det mesta som inte passar in i de andra forumkategorierna.

IntresseKlubben Antecknar som nämndes tidigare har till exempel över 1000 sidor skrivna av inlägg och med tanke på medlemsantalet på sidan är det en stor bedrift. I tråden skrivs det om det mesta och det är en bra tråd om man vill lära känna andra mugglisar.

Oftast är det mer lättsamma diskussioner man hittar bland trådarna i Off Topic men även mer seriösa och allvarliga trådar finns där och gömmer sig. Skriva av sig-tråden är en av dem och där kan man hitta medlemmarnas innersta tankar och problem. Tråden används främst för att få och ge hjälp som är en stor del av mugglis, att bry sig om varandra.

Har man ett speciellt intresse eller fangirlar någon kändis så erbjuder Off Topic även trådar om detta! Det finns trådar om fotboll, hästar och det mesta annat utom kreativa saker som hamnar i forumkategorin Kreativitet. För er som fangirlar olika artister och kändisar? Då finns både Fangirl-tråden och ibland egna trådar till olika band, filmer och liknande.

Men innan du gör din första tråd i kategorin tänk efter så den verkligen passar där så slipper prefekterna flytta på den!